Gotlänningar ftw!

Whazzuuuup?? (läskig ''annat-ord-för-hej''-ord tycker jag :o scaryscaryy....)

Jahopp, för er som kollar på idooool kan jag ju bara säga att jag blev lite smått kär i johnatan (wrong stavning maybee) igår och tyckte att gotlänningen-som-jag-inte-kommer-ihåg-vad-han-hette, vi kan kalla honom evert, var riiktigt gryym idag asså. Yep så är det, intresse klubbe antecknar...
Anyway imorgon ska jag till coola skolan, penneerna klarar sig inte länge utan mig förstår ni...! (skämt åsido)
Sanningens ögonblick är väll kanske att jag inte klarar mig utan dom!? oh herregud.
Okej, i totally understand om ni inte fattar riktigt vad jag skriver för det är det inte många som gör kan jag säga, menmeeen alla kan väll inte vara normala i guess! See ya............ i dont wanna be ya................. höhöhöhöhö
ohyeeah fan vad snygg man kan vara då...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0