HINNER INTE SKRIVA EN RUBRIK!

Tjobree! Mina homiesar (rätt stavning där, huh?) är inte bra på att bloggischa tycker jag! (inte för att jag är det heller menmeeen.) BLOGGA FÖR I HELVETE, ANNARS SKJUTER JAG! (<-- nelliboi skulle förstå om hon nu visste om att denne blogg finns...) höhö känner lite att alla mina inlägg blir riiktiga fluminlägg assåå, hrm. Kanske borde skärpa mig?
Iallafall, uff vad har du fått din kropp ifrån, dina söta läppar och lockigt hår. Fåfåååår mig villja hoppa i taket och nåt med kakor, och kattigtyd! Mhm, jag sjöng lite på en sång där som jag inte vet vart jag har hört egentligen och jag kan inte hela. CAREBOX PÅ HÖG NIVÅ! Den är väldigt tom (och jerry (hahahahahahah vad roligt man kan vaa vaaaaaa???? :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D lovar att olivia o sara sitter o ASGARVAR.)) hos er som läser detta just nu tror jaaaag. (careboxen alltså. för er tröghuvudet som inte fattar det. (inget illa menat jag är själv ett tröghuvud))
Dagens fråga. Hur måga parenteser kan man få plats i ett inlägg igentligenfrågetecken
Jadu, det tål att tänkas på.
Hihi, när man väl börjat OHERREGUD hinner inte skriva klart meningen, desperata hemmafruar börjar ju nu! :O
:D
Me and my pennéer! <3
EN sak till bara, checka in denne gosse, SÅ JÄÄVLA SKÖÖÖN! Kolla videorna, jag dooog (bokstavligen (nästan iaf)) av garv till dooom, HAHAHAHAHHAHAHA beeeesta eveeeer!!! Nobelpriset till honom lixom, ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0